وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اداره اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه روسیه امروز با شرکت در یک نشست خبری اعلام کرد: گفتگوهای فراگیر ملی تنها راه‌حل بحران در نیجر است.
گفتگوی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان آغاز شد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: موضع ایالات متحده امکان گفتگوهای صلح درباره اوکراین را از بین می‌برد.
کنعانی گفت: گفتگو‌های ایران با کشور‌های مختلف از جمله کره جنوبی ادامه دارد و اخیرا هم مقامات سئول وعده‌های مثبتی را به ما دادند و امید است شاهد عملیاتی کردن آن‌ها باشیم.
نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آغاز شد.
مدیرکل منطقه‌ای وزارت خارجه نروژ با علی اصغر خاجی، مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز اعلام کرد: گفتگوهای صریح، عینی و سازنده‌ای با همتای چینی‌ خود داشتم.
وزارت خارجه قطر، کشورهای حاشیه خلیج فارس را به استقبال از گفتگوهای سازنده در راستای کاهش تنش، تأمین منافع راهبردی کشورها و ملت‌های منطقه و همچنین تشکیل سازوکارهای مؤثر برای گفتگو دعوت کرد.
دفتر ریاست‌جمهوری کره‌جنوبی امروز اعلام کرد: موضوع استراق سمع سازمان سیا از گفت‌وگوهای میان مقامات سئول و واشنگتن در ارتباط با کمک به اوکراین را با طرف آمریکایی بررسی می‌کنیم.
خبرگزاری رسمی سوریه از آغاز مذاکرات دوجانبه هیات سوری و ایرانی در روسیه که در حاشیه برگزاری نشست چهارجانبه مسکو برگزار می شود، خبر داد.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین مرکز تخصصی آموزشی و تشکیلاتی تاما با محوریت بازی‌های حرکتی در کرمانشاه تا آخر سال راه اندازی خواهد شد.
نخست وزیر عراق در گفتگو با یک روزنامه سعودی از برگزاری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان سعودی در بغداد در آینده نزدیک خبر داد.
وزیرامور خارجه ر نشست خبری مشترک با وزیر امور خارجه قطر تاکید کرد: ایران همواره از گفتگوهای منطقه ای استقبال کرده است.
وزیرامور خارجه با بیان اینکه ایران همواره از گفتگوهای منطقه ای استقبال کرده است، اظهار داشت: قطر همواره برای بازگشت طرفین برجامی تلاش می‌کند.
دمشق تا زمانی که تغییر سیاست های راهبردی ترکیه را راستی آزمایی نکند بسیار بعید است در تله انتخاباتی اردوغان گرفتار شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرش به لبنان، با آقای دکتر نجیب میقاتی نخست وزیر دولت اداره امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ادامه گفتگوهای امنیتی با روسیه حیاتی است.
پس از حدود ۳ دهه، مجمع گفتگوهای روسیه و آلمان در سن پترزبورگ منحل می شود.
یک مقام ارشد روسی اعلام کرد که گفتگوهای روسیه و آمریکا در مورد امنیت سایبری عملاً متوقف شده است.
الجزایر آماده میزبانی دور جدید گفتگوهای گروه‌های فلسطینی می‌شود.
محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق امروز در بیانیه ای با تاکید بر لزوم آغاز گفتگوهای ملی، برای این گفتگوها ۱۰ هدف تعیین کرد که باید جریان های سیاسی عراقی روی آنها توافق کنند.
وزارت خارجه کره جنوبی امروز از گفتگوهای پیاپی معاون وزیر امور خارجه این کشور با مقامات آمریکا و اروپا در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ضدایرانی خبر داد.
هیئتی بلندپایه از طالبان برای انجام گفتگوهای تجاری و اقتصادی قرار است به زودی به روسیه سفر کند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: آماده گفتگوهای سازنده برای نهایی کردن توافق (هسته ای) هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ